Dolç Negre de Verema Tardana

Dolç Negre de Verema Tardana

18,00

DOLÇ SAMSÓ VEREMA TARDANA

Vinificació a la Propietat

Collim el raïm sobremadurat, adquirint així una alta concentració de sucres que seran els mateixos que ens aportarà la dolçor al nostre vi.

Premsem a baixes pressions i el most flor resultant, on a mitjana fermentació la parem amb fred i així preservem els sucres sense cap tipus d’afegit. Te una criança seguint el sistema de solera de 2 anys per així aconseguir un vi estructurat amb la dolçor que el caracteritza sense arribar a cansar.

Descripció

Vi dolç amb un potencial aromàtic excel·lent, ens recorda la fruita negra molt madura, com figues, mora negra alhora que la criança en bóta ens aporta les notes torrades, caramel i vainilla.

És un vi amb un color cirera picota, fosc amb una capa alta i en boca és dens i molt llaminer. Fàcil de beure, amb bona acidesa i fresc. Pot acompanyar qualsevol postres o amb aperitius típics que es fan amb el vermut tradicional.

12% Vol | Servir entre 10 -12ºC   

Categoria:
Compartir: